Προώθηση ιστοσελίδων

Αποκληστικά απο την web promotion

Διαβάστε αναλυτικά πως κάνουμε SEO στην ιστοσελίδα μας.

shadow

Η web promotion και.. Η προώθηση των ιστοσελίδων

Όταν η web promotion κατασκευάζει μια ιστοσελίδα αρχικός στόχος της είναι η προώθηση της ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης. Δηλαδή η web promotion ασχολείται με την προώθηση της ιστοσελίδας σας στο διαδίκτυο και το καταφέρνει με απόλυτη επιτυχία.
1τηστοGoogle

Διαβάστε αναλυτικά πως κάνουμε SEO στην ιστοσελίδα μας.

shadow
Η προώθηση των ιστοσελίδων είναι η ειδικότητα μας και το κάνουμε αποδεδειγμένα πάρα πολύ καλά. Αναλαμβάνουμε την προώθηση των ιστοσελίδων από άλλους προγραμματιστές φτάνει οι ιστοσελίδες να τηρούν τις κατάλληλες προδιαγραφές για την σωστή προώθηση τους. Αν οι προδιαγραφές μιας έτοιμης ιστοσελίδας δεν είναι οι κατάλληλες τότε προτείνουμε στον πελάτη μια διαφορετική λύση έτσι ώστε να λύσει το πρόβλημα του σχετικά με την προώθηση της ιστοσελίδας του.

Η διαδικασία τηςπροώθηση των ιστοσελίδων περιλαμβάνει μια σειρά από τεχνικές που θα κάνουν την ιστοσελίδα να πάρει μια καλή θέση στις μηχανές αναζήτησης.

Το σημαντικότερο είναι να ψάξουμε και να μελετήσουμε καλά το “αντικείμενο” που στοχεύουμε να προωθήσουμε, είτε αυτό είναι ένα προϊόν είτε το προφίλ μιας επιχείρησης.

Μετά τι;

Όταν ολοκληρώσουμε τη μελέτη, προχωράμε στη δημιουργία της δομής των ιστοσελίδων.

Δομή των ιστοσελίδων; Δηλαδή;

Πρόκειται για τη σωστή διαχείριση και προβολή του “υλικού” που θα προσθέσουμε. Για να το πετύχουμε αυτό, πρέπει να ξέρουμε τι θα περιλαμβάνει το μενού πλοήγησης. Θα πρέπει δηλαδή να γίνει σωστός διαχωρισμός των κατηγοριών και η δημιουργία καταλλήλων υπερσυνδέσεων. Το μενού πλοήγησης χρειάζεται να είναι εύχρηστο και λειτουργικό προς όλους τους υποψήφιους πελάτες μιας επιχείρησης.

Το υλικό μιας ιστοσελίδας;

Το υλικό της ιστοσελίδας περιλαμβάνει κείμενα κάθε είδους, φωτογραφίες, προϊόντα κλπ. τα οποία πρέπει να έιναι πολυ καλά διαμορφωμένα για την σωστή προώθηση της ιστοσελίδας

Πολύ σημαντικό ρόλο στην προώθηση των ιστοσελίδων παίζει η ποιότητα των κειμένων. Για παράδειγμα, τα κείμενα που αφορούν το εταιρικό προφίλ μιας επιχείρησης πρέπει να είναι πλούσια, καθαρογραμμένα και απλά. Πρέπει επίσης να περιλαμβάνουν λέξεις που να έχουν άμεση σχέση με το “αντικείμενο” που στοχεύουμε να προωθήσουμε. Για να το πετύχουμε αυτό, θα χρειαστεί να έρθουμε για λίγο στη θέση του υποψήφιου πελάτη και να δούμε με ποιον τρόπο θα το αναζητούσε. Βεβαίως υπάρχουν και οι μηχανές αναζήτησης που μας βοηθάνε να βρούμε τις “λέξεις κλειδιά”.

Καταχώρηση των ιστοσελίδων στο διαδίκτυο

Μετά την ολοκλήρωση του σχεδιασμού της ιστοσελίδας πρέπει να τη “γνωρίσουμε” με τις υπόλοιπες ιστοσελίδες του διαδικτύου που σχετίζονται με το αντικείμενό μας. Με τον τρόπο αυτό θα έχουμε περισσότερες πιθανότητες να μας επισκεφτεί κάποιος υποψήφιος πελάτης.

1τηστοGoogle